Just to satisfy

I och med ett special-schema den här veckan har jag slutat vid 17 tre dagar. Detta har lett till att jag inte hunnit träna så mycket förutom på morgonen i tisdags (fuck morgonen) men även igår. Och det passet såg ut såhär:
 
Jag drog till med ett arm/ben/mage-pass. 3set på allting.
 
Biceps
10 Scottcurl...................................40kg*
10 Hantelcurl.................................13,5kg
6 Ståendes bicepscurl med stång....30kg
Triceps
10 pushdown med rep i CC.............45kg
15 dips.........................................egen vikt
Ben
10 Benspark.................................64kg
10 Bencurl....................................42kg
15 Vadpress.................................40kg
10 Knäböj....................................11kg
Mage
15 Knälyft (massakern)
15 sit-ups på boll


*Väger stångjäveln 15 eller 20kg, nån som vet?

Jag har dem senaste veckorna köpt en färdig blandad shake på burk med en liten proteinbar som ingår, 27g protein + 9,7g protein. Dock kostar detta 30kr varje gång, och jag tyckte det kändes sjukt onödigt så idag beställde jag hem 4kg av det här istället:


Kommer trycka i mig tre shakes om dagen, hört att man får resultat då. Det är bara 152 kcal per portion, men 28g protein så det är typ deff-proteinpulver.
S O F T !

Kommentarer
Postat av: Matte

Om det är det en internationell stång vi pratar om så väger den 20 kg. Såna som man kör bänk och böj med på WC är internationella..



Jaså du hakar på deff spåret asså? :)

2010-11-27 @ 18:39:56
Postat av: H

Okej, då drar man 40kg på scottcurl dårå, fan va nice!



Haha, jamen visst. Skall ju på solsemester snart och då måste man ju bli lite deffinerad, men jag vill samtidigt gå upp lite grann till i muskler så, japp ;)

2010-11-27 @ 19:12:27
Postat av: Matte

Soft mannen!



Jaha najs, vart sk du? Jo och det går ju fin fint att bygga fettfria muskler bara man får i sig tillräckligt med protein :)

2010-11-27 @ 20:54:12
Postat av: Hubbe

Lanzarote!



ja men visst, de är målet iaf

2010-11-28 @ 03:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0