Drös

Jag går bara hemma och dröser omkring. Saknar min kavaj, saknar min jacka. Får förhoppningsvis tillbaka dem i morgon. Det är ju soft.
.
Men som sagt, jag går bara runt och softar hemma. Vilket i och försig är, ja soft. Har inte tagit ett steg utanför dörren sedan i tisdags. Har inte heller haft på mig kläder heller sedan i tisdags. Det är så lov ska vara. Har sett lite filmer, men inget nämnvärt egentligen förutom sci-fi thrillern Pandorum, den var ganska bra. Behöver ett bra filmtips.. Inget skräck tack, skräckfilmer är värdelösa (vilken man kan uppfatta på folks korta recensioner av Saw och PA på facebook).
.
Har kollat en del på Dexter och Vampire Diaries. Japp, det kollar jag på. Såg för övrigt alla tre säsonger av True Blood på endast en vecka för några veckor sen. Jag gillar sånt skit. Så..
.
Har ni något tips på någon bra film?
•Har ni något tips på en bra serie?



Kommentarer
Postat av: David

Oz

2010-11-04 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0