Dreadlocks

.
Jag har på nåt jävla vis ingått i en "deal" att om jag skulle få IG på det senaste matteprovet jag skrev skulle jag få lov att spara ut till dreads. Och eftersom jag fått IG på både det första och det senaste matteprovet så har jag nu kommit till den punkten att jag tydligen måste spara ut mitt hår för att skaffa dreadlocks.
"Och det ska fan vara dyra dreads, inget hemmagjort skit" bör läggas till.
Detta kommer dock hävas om jag får G eller mer i Matte C när kursen är klar. Och det kommer jag få, så det är egentligen lugnt. Men jag får inte klippa mig tills jag fått det... Men det kan jag nog hålla.
.
Anyway, på tal om dreads: Jag ska ha valt en reggaelåt till på måndag som jag ska kunna spela trummor till hyffsat, har ni något tips på nån skön låt? Allt utom den så uppenbara "No woman, no cry" uppskattas!

Kommentarer
Postat av: cicci

Ugly Girls av Kalle Baah? =) http://open.spotify.com/track/5J9hKcW0JYDXZR93h3ZI9s

2010-11-07 @ 14:02:02
Postat av: Hubbe

Soooooft! :D

2010-11-07 @ 16:33:31
Postat av: David

va fan! vem har sagt att det hävs om du får G i matte C?

2010-11-07 @ 20:54:33
Postat av: E

Ingen har sakt de hubbe din jävel, du ska få G på ett matteprov, enkla kompletteringar räknas inte, de ska va ett prov som vilket som helst som alla andra gör

2010-11-07 @ 22:43:03
Postat av: H

VA!? Vad är det för skit... Trodde det bara var att kompletera.. Om jag klarar alla "läxförhör" och får G, då är jag clean va?

2010-11-07 @ 23:12:05
Postat av: Pauline

Kör dreads de e ju fan asballt ju!!! :D

2010-11-07 @ 23:55:00
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: E

Vi diskuterar de imorn ;)



Ja du ser hubbe, inte bara vi som vill att du ska ha dreads! :D

2010-11-08 @ 00:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0