Adams-Ray live @ Nyhetsmorgon

Vad tycker ni? Suger Daniel Adams-Ray live, eller är han grym?

Jag hade förväntat mig två alternativ, att han antingen skulle vara skitdålig live eller att han skulle, likväl som Andreas Grega, vara bättre live. Men inget av alternativen stämde, utan han hamnade lite däremellan.

Men förutom när han sjunger "för dig ska jag" så tycker jag inte han sjunger så speciellt falskt, så jag gillar honom live. Dock körde dem ju synth-ljudet alldeles för mycket live, låten får en annan melodi på något sett när det låter för mycket tycker jag.

Men som sagt, va tycker ni?


Kommentarer
Postat av: willé

de låter som att han försöker rappa texten i verserna, men det är alldeles för lite ord=)

2010-11-15 @ 23:59:01
Postat av: Anonym

Han é ju trots allt Big Danne ;)

2010-11-16 @ 10:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0