Vilken jävla..

...Sommardag det var idag alltså! Vad har man gjort hittils?
Jo, på morgonen åkte jag till farmor och stod och målade fronten till hennes nya vedbod som pappa sitter och snickrar på och målade där i 4-5 timmar med min kusin och blev 500 kr rikare, plus bränd på hela ryggen då jag målade utan t-shirt.
Sedan när jag kom hem drog jag med brorsorna och grannarna ner till kroksjön och tog årets första dopp, var tyvärr sist ner i vattnet men kompenserade det med att göra en "framåt-bakåt-volt".
Vad hände sedan då? Jo, samma gäng drog ner till Strömma Kanal och tog varsin strutglass med 3 kulor var och satt och glassade där. Jävligt somrigt vill jag påstå.
.
Till middag ska farsan grilla oxfilé och sedan vet jag inte vad som händer på kvällen. Sommarlovet är nära alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0