Victoria och Daniel

Satt och chillade med familjen och så slog klockan 20.oo och föräldrarna sa då båda typ "åh, vad nice" för intervjuven med Victoria och Daniel började. Efter 4 minuter av programmet var det reklam och till detta skrattade jag högt. Sedan när det startade igen började jag lägga märke till hur jävla tråkiga det där jävla paret är. Så tråkiga att jag själv utsedde dem till Sveriges tråkigaste par.

Självklart orkade jag inte se något mer och bestämde mig för att se sköna parodier på Sveriges tråkigaste par på Hey Baberiba som vi har en gammal DVD på. Men innan dess tog jag beslutet att ta täcket från mamma som låg ocg såsade i soffan.
Jag började dra men fick snabbt som attan ett högt "NEJ!!" och hon började dra tillbaka det. Jag kände att det var lönlöst att fortsätta när jag började dra hela soffan efter mig då tanten inte släppte. Arg blev jag och gick iväg och kom snabbt tillbaka med ett sudd och en seglarsko och slängde på henne, sedan skrattade och gick jag upp och kollade på roliga sketcher.

True story eller ©?
Gissa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

a det sista är nog inte sant

2010-05-19 @ 21:21:16
Postat av: H

"Drunk or kid?"..



Det roliga var att det sista var true story ;)

2010-05-19 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0