Ungdomsledardebatt i skolan

Whäääduup?

Inte mycket, käkade nyss mat... Nämen, en skön händelse inträffade idag.
Det var nämligen partidebatt i vår skola och då satt ett helt jäkla gäng där i publiken och kollade, däribland jag själv.

Så satt man där och tänkte "jävla sossar, lycka till att komma till Värmdö gymnasium.." och detta skulle sedan visa sig stämma för högern ägde vänstern hårt.

MP: Vi borde konkurera ut inrikesflyget i Sverige genom att få bort jumojett planen och byta ut dem med höghastighets tåg mellan Göteborg och Linköping och mellan Göteborg och Borås!

KD: Men vad är det för jävla marknad? Och hur ska man göra om man vill åka från Linköping till Borås och det inte finns några plan kvar, ska man ta en jäkla droska då eller?



Visserligen en gammal parodi då den handlar om de blå mot de röda när det var val förra gången, men ändå jävligt rolig;


Kommentarer
Postat av: willé

hahahhahah

"höhö, kolla på mig, jag är Göran Persson efter valet"

2010-05-27 @ 21:20:18
Postat av: Anonym

moderatjävlar är vad ni är, om ni lyssnade på hela debatten så hade du vetat att gödgröna spankade blå så grymt hårt ;)

2010-05-28 @ 17:53:17
Postat av: sosse

blåa sparkade din mamma

2010-05-28 @ 19:59:55
Postat av: willé

till anonym:

Jag inte är så speciellt mycket moderat eller sosse. jag måste däremot poängtera att politiken som moderaterna bedriver idag är väldigt lyckad och fungerar bra. det skulle vara den enda anledningen till att jag är moderat just nu.

en sak som jag tycker är lite förvånande är att du hånar moderaterna. jag tror att du gör det för att det i dina ögon är några rika jävlar som försöker bli rikare.

Om det verkligen är så, då råder jag dig att ta reda på lite om politik i andra länder och även lite om den politik som moderaterna bedriver idag.



eller så är du kanske bara en idiot som gillar att provocera

2010-05-29 @ 02:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0