The Wolfman

Såg nyss the Wolfman och vad tyckte jag om den? Jo.. inte så pass förutsebar som folk sagt. Kanske är för att jag inte orkar sitta och spekulera i filmer om vad som kommer hända som folk ofta gör. Min morsa till exempel, sitter alltid och tänker högt om vad hon tror skall hända och detta kan göra mig så jäkla förbannad alltså.
.
Eller folk som SPOILAR filmer, så jäkla irriterande alltså. "Den var bra men det sög att.." och så säger dem något som man får reda på i slutet av filmen. Kul, när man hade tänkt att se den filmen liksom.
.
Aja, tillbaka till wolfman. Folk sa som sagt att den var förutsebar men också att "den var bra tills man fick se varulven..". Med andra ord tyckte alla att varulven var ful och "såg ut som en gorilla" eller något liknande.
En anledning till att den såg ut som den gjorde i filmen var för att det är en remake av en film med samma namn som kom ut för ett jävla tag sedan. Men ska en varulv se ut som en varg fast som går på två ben? Är det så? Tänk om en människa skulle sätta på en varg, och få en avkomma, då skulle det fan vara en jäkligt hårig snubbe med en nos, ingen tvåbent varg. Så ja, jag tyckte varulven var snyggt gjord.
.
Men åh andra sidan.. alltid snyggare med en tvåbent varg, men det finns bara en film som gjort en snygg sådan och det är i Van Helsing.
Van Helsing varulven.
.
The Wolfman varulven.
.
Ah nu vet ni det här. Grymt bra info vid 00.54 på kvällen!

Kommentarer
Postat av: David

du har fan rätt en varulv ska se ut som en hårig människa inte en varg.

2010-05-23 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0