Rattfylleri och narkotika

Dagen bestod av:
.
*Gym
*Nationellt prov Eng A
*Äta på Jerusalems Kebab
*Se på en rättegång
.
Det sista var fan ganska intressant vill jag säga. En snubbe hade blivit tagen för rattfylla och hade även blivit ertappad med kokain så han skulle dömas.
Men rent ut sagt kändes rättegången inte helt seriös på något vis, men men. Snubben hade knarkat kokain sen han var 13 år och blev dömd till skyddstillsyn och vård, men om han gjorde något mer skulle han hamna på kåken i 7 månader.
.
Rättegången tog knappt en timme och vi fick sedan höra att advokaten tjänade 11 000 på den rättegången. Vi fick även reda på att han har två mål om dagen så då räknade vi ut att han tjänar dryga miljonen om året. Detta fick en väldigt intresserad av advokat yrket.
.
Sen kom jag dock ner på jorden igen när jag såg att man behövde drygt 19.0 poäng för att komma in på juristlinjen. Då sket det sig och jag letar fortfarande efter nåt att bli när jag blir stor... några idéer?

Kommentarer
Postat av: J

H-h-h-h-hycklare :O

2010-05-05 @ 01:03:21
Postat av: Hubbe

Men det var väl ett jävla tjat. Jag vet, du berättade det för mig i typ november. Drop it.

2010-05-05 @ 06:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0