Ledig

Till skillnad från många andra var man själv ledig idag. Soft minst sagt. Lite havregrynsgröt till frukost, lite yoghurt till mellis och sedan slog jag mig ner i solstolen och låg där i 1,5 timme... Stekigt värre.
Sedan kom Morre hem och sa "fan vad det är varmt, ska vi bada?".
Ja, var svaret och fem minuter senare var vi nere vid badet. Ett hopp var blev det, sedan tyckte båda att det räckte. Jag la märke till att det var någon grad varmare än vad det var häromdagen när vi badade. Snart så. Jävligt snart, jag ger det en vecka, sedan äre fint.
.
Jag målade ju lite plank häromdagen och brände axlarna. Just därför smörjde jag in mig med solskyddskräm i morse på nacken och axlarna för att inte bränna mig ännu mer. Efter dagens solning var jag dock RÖD överallt utom just axlarna... skumt.
.

.
Solning är bra så länge man inte bränner sig och blir röd, det är bara då det är skadligt..... kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0