Grill

Morsan ställde sig och tänkte steka blodpudding. Som tur var kom min farsa som en räddare i nöden och sa "jag hade tänkt att vi kunde grilla kyckling och äta potatissallad till". Sagt och gjort, sedan satt vi där vid matbordet och njöt hårt.

Annars då? Morré fick en Soft Air Shot Gun med posten idag, jävligt nice. Lär bli en ny film bara för att den ska få vara med...
.
Dagens knasigaste: På vägen hem med bussen slår Marcus mig lite löst på armen och säger "kolla!" och jag kollar på det han pekar på. Vad är det jag ser? Jo, på ett kryssningsfartyg beskådar jag en klättervägg i aktern. Hur random är inte det? "Kom och klättra utomhus, 60 m.ö.h!!" eller vadå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najs mat, Najs väder- Tvär soft

2010-05-18 @ 20:10:40
Postat av: Anonym

jajamän ;)

2010-05-18 @ 22:32:25
Postat av: Anonym

det var en jävla stor båt de du ;) 60 meter hög akter är inte att leka med aså. hur lång var båten?

2010-05-19 @ 21:16:54
Postat av: H

Ja har ingen aning hur hög den är, gissade bara hej vilt, kanske 30meter?

En vanlig typ viking lines båt, + med klättervägg som ba sticker upp i luften.

2010-05-19 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0