Duktiga photoshoppare

Jag har fan ett bra bildminne ibland alltså. Detta var dock nästan lite konstigt, men ändå ett bra exempel på vad jag menar.

Jag råkade se den här bilden på nätet...

  Bild 1.

Och tänkte "ah biff är han fan". Sedan slog det mig att den där kroppen ser exakt likadan ut som Ryan Reynolds gjorde för typ 5 år sedan. Jämför liksom kropparna, förutom en annan bränna och en tatuering...

 Bild 2.

* Det är antingen samma bild som någon photoshoppat ihop bild.2 med huvudet på bild.1.
*Eller så är det så att dem som photoshoppar sådana här bilder har en mall att folk ska se ut sådär.

Vet inte vad som är sant (antagligen det första *) men själva grejen var att jag kände igen kroppen. Jävla skumt..

Kommentarer
Postat av: willé

du har ett öga för killar hubbe =DD

2010-05-13 @ 20:45:37
Postat av: J

Jag undrar varför du surfar runt och kollar på halvnakna killar, och dessutom har en sån koll att du kan associera mellan dom.... Garderobsdörren är vidöppen Hubz!

2010-05-17 @ 00:23:48
Postat av: Hubbe

Hahah, oväntade kommentarer ;)

2010-05-17 @ 12:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0