Telefonförsäljare

Jävlar vad jag stör mig på alla dessa försäljare som ringer och frågar om man typ vill byta försäkringsbolag eller något liknande.

Och det här är speciellt jobbigt för mig för enligt min släkt låter jag som min pappa i telefon, jag låter alltså vuxen. Och inte nog med det, min farsa heter Thomas Robert Flodman och förstå hur kul det är när en telefonförsäljare ringer och jag svarar i andra sidan av linjen med "Hej, det är Robert Flodman!" och han kollar på dataskärmen och ser att den Thomas han ringt heter så i andra namn, så han tror att rätt person har svarat och börjar snacka på som fan om vad han nu ska försöka sälja.

Det ringde en nyss liksom, klockan 12 mitt på dagen? Vad tror dem? Och han började babbla på i ett par sekunder innan jag bestämt sa "Jag är bara sonen i familjen" och la på.

Nåväl. Nu ska jag snart dra mot bussen och åka till skolan, så jävla soft att jag börjar 13.30 idag och slutar 15.30. Tisdagar på VGY alltså, en till sak att hylla förutom matkortet.

 Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0