"Statens långsiktiga överlevnad"

Efter att jag skottat gick jag och la mig och glodde på "Zombieland" (skön rulle) men somnade till finalen då jag var utmattad av skottningen och hade ätit en kladdkaka till lunch. Vaknar två timmar senare igen liksom, så vad har man lärt sig idag? Jo, om man blir väckt vid kl. 08 så kommer hela dagen vara förstörd. Osoft.
.
Morsan och farsan lackade när dem kom hem. Anledningen till det är att dem blev arga över att ingen hade skottat vår uppfart och kollade starkt mot mig. Jag förklarade mig att jag hade stått 1,5h och skottat grannarnas uppfart och inte orkat göra våran och att Morgan borde ha skottat vår. Tyvärr var ju Morgan hos en kompis hela dagen så därför tyckte dem att det var jag som skulle skottat.
.
Här kommer grejen: De lackar helt enkelt på mig för att jag väljer den uppfarten att skotta som jag får pengar för. Men vad fan, det är väl självklart? Om man vet att man inte kommer orka att skotta två feta uppfarter så väljer man ju för fasen den som man får 85Kr/h för. Hur skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: willé

skottat båda! tönt :D

2010-03-02 @ 22:59:11
Postat av: Hubbe

Tror du jag tänker skotta 1,5h hos grannen och sen typ 1h till på min egna uppfart? Har väl viktigare saker för mig... typ som att kolla på tv. ;D

2010-03-03 @ 01:35:52
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0