Skillnaden mellan män och män

Idag klagade Nico över att han håller på och blir sjuk. Han sa att han möjligtvis inte kommer komma till skolan imorgon för att han behöver vara hemma och kamma tårna.
Jag sa att jag också är ej är kry, men då förklarade han att riktiga män är ordentligt sjuka. Men grejen är den att han antagligen blivit sjuk genom att ha umgåtts med mig då jag gått runt och hostat och nysit.
Då är det ju han som är en mes som är hemma medan jag har bitit ihop och varit i skolan hela veckan och antagligen spridit min förkylning.
.
Nu håller jag fan på att bli frisk och det är ju jävligt härligt. Det är väl ganska ofta så, att precis när man smittat någon annan så blir man frisk? Känner ni igen det fenomenet? Det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0