On in the Mansion

Igår vare On hemma hos Natta in the mansion, ni vet kåken på 1'800m².
Jävlar vad kul det var! Fick i mig en halv flaska jäger och sedan blev det drag.
Förra gången jag var där höll dem på och snickrade upp ett rum med pooler, så när jag drog dit tog jag med mig badkläder i fall att och det var nu när man tänker efter i efterhand ett bra val, för bad blev det.
.
Bubbelpool, pool, ångbastu, infra bastu, vanlig bastu, träbalja, ja det fanns en del att välja på och den roligaste på hela kvällen var nog att stå 7 personer inne i ångbastun som typ hade en golvyta på 1 m² och dansa till "Boom boom I want you in my room" då duschen var på i ångbastun och lila neon lös på en.
.
Vi badade ju självklart också och det var en jäkligt skön upplevelse att bada onykter, även att spela trummor som jag provade på min första hemmafest, saker är i allmänhet roligare att göra då antar jag. Efter badet torkade vi oss och la oss och pressade lite i deras gym, en till ovanligt rolig grej att göra. Kvällen följdes av festdans och biljard och lite mingel, fint som fan.
.
Sedan drog hälften vid typ 3-tiden vilket jag tyckte var trisst, och då gick jag och la mig i en soffa och blev ombäddad med en liten filt av Nattas farsa (;
.
Bilder kommer kanske sen.

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha !!!

1. blev du ombäddad av min farsa? :D

2. Sov du ens över? Inge minne kvar efter slutet av kvällen..

3. Fan vad du skriver om mitt hus :D

2010-03-24 @ 22:39:13
URL: http://nattaws.blogg.se/
Postat av: Hubbe

1. Ja, Tommy var en snäll en ;)

2. Haha, japp och jag blev guidad av din grandma hur man kom ut ur huset på morgonen (x

3. Ja, för det är fett värt att skriva om! :D

2010-03-25 @ 20:29:59
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha okej.Jag antar att jag var ganska borta, har ingen koll på vilka som drog, åkte hem och så. var så jävla sliten.

2010-03-26 @ 21:32:24
URL: http://nattaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0