On igår

Igår hoppade jag på en buss och åkte till Skeppdalström där jag hoppade av och promenerade till Stekvik med min kusin Evy. Vi knallade in i Berggrens hus och minglade runt.
Till en början var det ganska segt, troligtvis för att klockan typ bara var 20.30 men ändå. Jag har ju liksom gått och blivit van vid att alla bara ska få varsin kvadratmeter att röra sig på då det ska vara fett med folk, men de var ju inte direkt 50 pers där så.
Men men, vid typ 22 så knallade två killar in i köket där jag satt som jag genast kände igen, nämligen Jocke och Max och jag blev jäkligt förvånad och glad som fan. Äntligen någon man känner ordentligt förutom kusinen liksom. Det var under den timmen som jag fick i mig lite dricka också, hade nämligen inte köpt något innan så jag blev som tur nog bjuden strax innan 23. Då blev det On. Sen kom Viktor Jansson och Carl Mannerstråle. Sen försvann dem. What? Aja.
.
Missade bussen så jag krashade hos kusinerna och vaknade idag vid 13.30 och kollade när bussen gick och ba "shit, den går 13.43" så jag drog på mig kläderna raskt och lunkade till bussen. En lyckad kväll blev det till slut. Ah... Om det kommer bilder kommer de väl senare. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0