mode



Äre bara jag som tycker det, eller har det blivit vanligare för killar att vara insatta i mode? Jag blir lite fundersam ibland alltså..

Anyway. Till våren ska det tydligen vara jeans som gäller. Jeans på alla sätt, vad det nu menas med, jeans byxor, skor, jacka? Nästan så man går och chackar en och leker 70-tal som jag länge velat göra. Höh.

Och så ska tydligen färgen beige vara inne snart också. Vad fan äre för jävla skit, jeans och beiged? Tråkigt som fan ju? Näpp, något beiged är det väldigt tveksamt om jag kommer skaffa. Om modet är snyggt så skaffar jag nåt sådant, men om det är fult gör jag fan inte det. Som att fenomenet häng har börjat försvinna? Pfft.

Och tjejer som leker 60-tal, aj aj aj alltså. Typ läppstift. Fula frisyrer såsom page, mittbena och allt de där. Nej.
Inte för att jag är värsta fashionisten som en Mr. M, men ändå, skärp er tjejer. Och killar för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0