Ledig dag

Började dagen med att se det nyaste avsnittet av "How I met your mother" och upptäckte sedan till min stora glädje att "Boondock saints II" hade kommit ut på nätet, så jävla underbart. (1:an kom 1999 så en efterföljare var saknad). Gräddade ett gäng pannkakor och slog mig sedan ner framför TV:n och glodde skiten ur rullen medan jag käkade plättarna.
.
På eftermiddagen var det varmrätt+efterrätt+efterätt hos kusinerna då min äldsta kusin Mattias fyllde 19år. Om ni undrar över vad det egentligen bjöds på så var det ärtsoppa till varmrätt, våfflor med sylt och grädde till efterrätt och sedan efter det var det tårta, bullar och muffins till ännu en efterrätt. - Med andra ord blev det en jävligt gräddig dag alltså, så nu mår laktos-Hubbe great ;)
.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0