"Kryssning"

Igår åkte jag med familjen, kusin-familjen, farmor och mormor. Det blev Viking Line och jag hade aldrig åkt med det företagen förut och trodde det var typ den sämsta billigaste grejen men nu i efterhand tycker jag fan bättre om den än Birka Paradise. Godare mat typ.
Båten åkte aldrig iväg mer än att den la sig hundra meter längre bort bakom Fåfängan berget, så där stod man hela dygnet och chillade p.g.a att inga båtar fick lämna hamnen då några redan fastnat i isen och smått krockat i varandra längre ut i skärgården.
.
Noice spelade på kvällen och sångaren sa "Tjena, det är jag som är eran kapten ikväll!" och fortsatte sedan "Och de är väl kanske också därför vi står still..." och detta skrattade jag åt. Antingen var de för att det var lite kul, eller för att min faster hade serverat mig och min kusin sprit in i våran hytt på eftermiddagen. Sköna faster min som jobbar på ungdomsmottagningen. Tycker jag var nice som fan ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

(yyyyyy)

2010-03-05 @ 17:02:18
Postat av: jennie

OFTA NOICE SPELADE! NU BLEV JAG AVIS :O

2010-03-05 @ 17:03:27
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Haha, och eftersom jag såg dem på VF så kunde jag nästan alla texterna. Jäklar vad jag drog igång när dem i slutet körde "Vi rymmer bara du och jag" ;D

2010-03-05 @ 17:30:52
Postat av: Cicci

Nice, synd att båten stog stilla :P

2010-03-05 @ 21:41:15
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Äh, det var bra att den stod stilla för att;

1. Inga olycksrisker som skulle kunna göra att båten sjönk och vi dog.

2. Inga vågor som gjorde en illamående.

2010-03-06 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0