Klockan 18.30 blir jag 17år.

Dagen började med Eriksdalsbadet, 1000m. Jag vann, inga som helst konstigheter där inte. Alla kanske inte tävlade såklart, men det gjorde jag. Med 150m. Sedan skulle jag prova på att rädda dockan, jag klarade tiden men skulle strypt personen om den var verklig... så det får jag göra om i 2:an ;)
.

"There's no such thing as a jinx"... Jag pajade the perfect healthy week idag. Jag glömde bara bort, och tog fläsknoisette med potatis, rödvinssås och bearnáise på Kingstown.
Men det var ju min födelsedag, så vad fan, det får man ta.
Ikväll liksom, hur mycket skit kommer jag inte äta då i form av tårta, godis, kakor, läsk osv? Jo precis, uppskattningsvis 1-2kg gott-gott. Inga skämt, jag slukar det som ingenting. Sådan är jag :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

GRATTIISSSSssis=)

2010-03-26 @ 20:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0