Klä ut sig

När jag var en liten pojkspoling (när man stekte runt på dagis) så diggade jag ganska starkt grejen att klä ut mig.
Det var en period på kanske ett halvår när jag aldrig kom till dagiset med vanliga kläder, utan jag var allt i från Zorro, Batman, Spiderman, Superman osv. Mest hjältar då förstås. Men det kunde också vara att jag hade på mig en jeansjacka och att det då utmärkte mig för att gestalta en tjuv.

Gangster:

Ryss:

Batman:

Pirat:

Huli med riktig klocka:

Mina fröknar tyckte det var tråkigt att dem aldrig fick träffa den riktiga Robert så till slut så sa min mamma till mig att jag skulle gå med riktiga kläder till dagiset. Tror ni inte att jag tog på mig nån Superman-dräkt och sen drog på mig vanliga kläder över för att dölja? ;)
 
En dag när jag var Zorro satt jag och ritade stora Z:an på papper och gav ut till lite random ungar på dagiset och sa "Om du någonsin behöver hjälp, då är det bara att räcka upp den här i luften så kommer jag och hjälper dig!"

Men det sjukaste måste nog vart den gången då jag klädde ut mig till catwomen och satte en säkerhetsnål i handsken som en klo och hotade Daniel Rasmussen.

True Story

Kommentarer
Postat av: J

Klassiska tecken för framtida transa om jag får säga det... :O

2010-03-17 @ 23:11:14
Postat av: Anonym

Haha, käften, snarare för en framtida skådis som är bra på att vara olika roller ;)

2010-03-18 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0