Earth fucking hour

Klockan 20.30 kommer alla idioter släcka sina lampor i världen. Förra året demonstrerade över en miljard mot "klimatförstöringen". Undrar hur många som gör det de här året? Kommer USA och Kina bry sig om att vi i Sverige släcker våra lampor? På riktigt? Kommer dem ba "shit, vad många som tycker vi borde ändra oss. Ja, vi gjorde det inte förra gången de demonstrerade men i år kommer både vi i USA och Kina ändra oss, helt random!" - Nej, inte direkt va? Även om de själva deltar i detta kommer det knappast ändras..
Dessutom vet ju de flesta att det bara drar en jävla massa onödig el att alla släcker och att elen bara åker runt mellan alla hus utan att användas, gå till spillo och sedan bara omvandlas till värme. Och att sedan smälla till när alla tänder samtidigt och dra el som fan...
.
"Earth hour är idiotiskt! Om alla människor skulle hålla andan i 10min skulle klimathotet försvinna för alltid" ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite källor till dina argument vore ju bra

2010-03-27 @ 23:30:10
Postat av: Anonym

Nej, jag tänker inte dra nån källförteckning..

2010-03-28 @ 12:23:23
Postat av: David

Hubbe din jävla cyniker!

2010-03-28 @ 18:40:12
Postat av: Anonym

Då tar jag dig verkligen inte på allvar din hycklare

2010-03-29 @ 08:16:02
Postat av: Hubbe

Hahah, ta mig inte på allvar, för jag är världens största hycklar =)

2010-03-29 @ 18:17:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0