Det rullar på

Deffningen går som på räls vill jag meddela. Till lunch blev det Jerusalems Kebab och efter det drog vi till McDonald's i Globen och tog varsin McFlurry med Daim OCH kolasås. - Erik och Oscar betalde (;

Efter skolan drog jag och Willé hem till Marcus och lirade Pinball. Jag har hitintills både första och andra plats på high-score listan, om någon funderade mycket på det.
.
Sedan drog vi tillbaka till staden vår och tog å köpte oss lite smått och gott i Coopen, spelade ännu mer Pinball i Donken där i slussen och tog sen röda linjen till Karlaplan för att se på teater.
Vi såg även en väldigt dålig teater i fredags så våra förväntningar var inte stora. Men det var skillnad på en föreställning på Unga Dramaten i Karlaplan och en gratis musikal i Kärrtorp vill jag lova.
En kombination av de låga förväntningarna och att teatern var bra gjorde att jag gillade hela grejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0