De vill flytta Gröna Lund

"Flera stycken har skrivit på en namnlista om att flytta Grönan. De som bor på Djurgården tycker att tivolit förstör deras utsikt och inte passar in i stadsdelen. Förslaget är att flytta hela Grönan till ett industri område, som t.ex Kungens kurva"
.
NEJ!? Är dem helt jävla dumma i huvudet? Gröna Lund ÄR ju Djurgården för fan. Det är som de jävlarna som flyttar in till staden, och sedan sitter och klagar på att det är för mycket avgaser. Om man vill ha kakan får man ta alla bitar av den. Aight?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är DU dum i huvet? där det ligger nu suger ju fetkaka......

fatta möjligheter om man flyttar skiten nån annastans, då kanske dom kan börja bygga roliga saker?!

då klagar du säkert på att det är långt att åka då,,, men hur ofta är man där? 1, kanske 2 ggr om året. om ens de....

2010-03-25 @ 21:17:44
Postat av: Hubbe

Nej, JAG är inte dum i huvudet. Grönan är charmigt. Det ska ligga i Stockholms stad. Skitet fan i om det är roligt eller inte, då kan du ju lika gärna åka till Liseberg, men du klagar säkert DU på att det är långt att åka, "men hur ofta är man där? 1, kanske 2 ggr om året. om ens de..."

2010-03-26 @ 16:29:49
Postat av: Anonym

Vadå charmigt? Att åka förbi det en gång om dagen med buss och få en glimt av dom fula ståltornen i 10 sekunder.. vääärt, flytta skiten. NU! säger jag

2010-03-26 @ 23:16:12
Postat av: Hubbe

Ja det är charmigt. Vadå, så du ska flytta iväg Grönan? Det är ju en del av Stockholm föfan, då kan du ju flytta Globen också, den är ju inte charmig, "bara en ful gigantisk golfboll man ser i 10 sekunder på väg till skolan, väääärt"...? Skärp dig för fan. Vem é du?

2010-03-27 @ 16:42:39
Postat av: Anonym

men kom med lite argument förfaaa-aaan. du säger ju inget? Att upprepa mina meningar är inte att argumentera. Jag vet redan vad jag skrivit. Nej, jag ska inte flytta Grönan, vad får dig att tro att jag är den som planerar det?

Att flytta Globen är ju inte samma sak för fem öre. Vem har sagt att jag gillar Globen? Varför drar du ens upp Globen i konversatinoen? Vad har det ens med saken att göra??!

Men visste, flytta golfbollen me...

2010-03-27 @ 23:35:36
Postat av: Hubbe

Därför jag inte orkar komma på egna argument när dina är så bra, om man omformulerar dem ;) När jag syftade på Globen så var det för att ta något annat som man förknippar med Stockholm. Gröna Lund ska finnas i Stockholm, det tillhör liksom, lika mycket som Katarina Hissen eller Plattan. Det ska vara där. Förstår du nu, Willé?

2010-03-28 @ 12:33:07
Postat av: Anonym

Men om dom nu ska flytta till kungens kurva så är det ju fortfarande sthlm? Tycker det vore najs att flytta för då kommer det bli stort. Stort = Nice. Fattaru?

Ananr kan dom ju dom som klagar lika gärna flytta och så bygger dom ut skiten över deras gamla fula kåkar..



Jag är inte Willé.haha

2010-03-29 @ 08:12:55
Postat av: Hubbe

Dem ska bygga ut grönan. Inte mycket kanske, men en bergochdalbana med flertal loopar och skandinaviens Högsta slänggunga. Det är Stockholms län ja, men inte stad. Visst, bygg ett tivoli vid kungens kurva, men Grönan ska stanna! Aight, Chester?

2010-03-29 @ 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0