Brorsan svingar mot morsan

God afton på er alla...ja. Tja.

Kul: Min soffa är så stor så man kan ligga två bredvid varandra och se på TV. Detta gjorde min morsa och min lillebror Joel och hon såg på TVn medan han hade somnat för länge sedan. Helt plötsligt sätter han sig upp i sömnen och säger "va faan" och svingar näven mot morsan. Tyvärr missade han, men fasen vad kul det skulle vart om han satte sig upp och knockade min mamma, bara helt random liksom.


Ej kul: Anyway. Nu sitter jag här i mjukiskläder vid datorn och funderar. Jag har nämligen blivit sjuk, eller rättare sagt; jag har ont i halsen. Det har jag bara haft idag och undrar varför i satan jag fått det för, det var länge sedan jag var sjuk senast. Men det försvinner nog så småning om, det kanske redan är borta tills immorn, så inte ska jag hänga läpp.


Kommentarer
Postat av: ccc

Ahhh jag har också ont i halsfan! Det är ju synd

2010-03-13 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0