Bowling

Idag var det fanimig dags igen, dags för bowling! Det är ju fasen skoj, inget att klaga på liksom.
Först körde vi en timme. Vi består av Jimmy, Daniel och Gabbe och jag själv då. Eller Chester, Överste Stek, Uber Alle och Robb Skrobb som det stod på poäng tavlan.
.
Efter att vi bowlat en timme gick vi ner till McDonald's och slog på stort, och sedan gick vi tillbaka och körde en timme till.
Hur gick det då? Jo första gången kom jag tvåa med hela hundra poäng efter Gabriel, men andra gången van jag med drygt 50 poäng. Bowling är fan ojämnt alltså. Men men, kul var det. Förutom att min högra tumme nu är blå och svullen... den tar stryk liksom. Nu ska jag se på senaste avsnittet av How I Met Your Mother, puss på er!
.

Kommentarer
Postat av: willé

little teacup pig

2010-03-05 @ 15:33:19
Postat av: Anonym

JA! :D

2010-03-05 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0