Skolavslutning

SKOOOLAN ÄR SLUUUUUTTT!! Nu é det sommarlov. Visst? Ja, soft.


Dagen;
Rektorn är sjuk så det blir inget tal. Hah!
Två tjejer ska leda skolan att sjunga allsång till "Blomstertid" men alla tappar bort sig efter första versen och detta avbryts. Sedan går man med klassen till en park och kör brännboll. Japp, på skolavslutningen med finkläder.
Mitt lag vann, självklart.

Hem och byt om till skjorts, ta moppen till Gustavssons och käka fyra hamburgare. Sedan tar farsan fram tårta som man tar en fin bit av och dessutom tar dem fram glass med jordgubbar, kakor och coca-cola. Man kan inte säga nej till det här så allt går in. 
Jag blev lagom mätt alltså..

Sedan åker man med Gustavsson grabbarna till kroksjön och badar, simmar ut till flotten och pissar på fiskmåsarnas ägg osv osv. Sen drar man hem och chillar.


Men vad fan händer nu? Blir det lugnt ikväll? Eller blir det On? Vad jag vet ska jag nu till Grisslinge festivalen och se på Kopi Luwak och Veritas.

Sen vet man inte vad som händer. Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0