Onödigt

Igår var de första två lektionerna inställda. Typ comp ledigt, och efter det var det två timmars lunch följt av tyska och sen samhällskunskap där han antagligen skulle släppa klassen efter en kvart. Så jag stannade hemma igår, såg lite av The O.C och tog det lugnt. Busigt värre.

Och idag var det någon form av "yrkesdag" vilket typ innebar att folk med olika yrken kommer och berättar om det i skolan. Detta var inte obligatoriskt så jag stannade hemma idag också.

Skolan på den här veckan har vart ganska onödig då betygen redan är satta. Men sova länge varje dag kan jag snart inte göra då jag ska börja jobba nästa måndag.

Med vad? To be continue...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0