Öh, moppe!

Runt 11.30 bestämmer jag mig för att gymma och tar moppen som jag hämtade från farmors garage igår.
Inte mycket folk där vilket var soft och sedan kom jag på idéen jag då tyckte var asbra; "Åk till Sibylla och köp GB-glass för de 60 kr du har på matkortet" och 10 min senare var jag där. "Nej gubben, tyvärr" fick jag som svar om dem tog elevkortet, dem böt ju matkort för ett tag sen och dem böt inte aparrater till dem. Fan.

Åkte tillbaka till Mölnvik och gled in på Synsam för att spana in brillorna och se om mina var äkta eller inte. Tur nog var dem det. Så då drog jag till Bangkok och köpte lite take-away och nu sitter jag här hemma och käkar thai-mat. Värt.

Kändes lite konstigt att åka runt 17 år på moppen dock..


Kommentarer
Postat av: David

Det ska vara ÖH MOPED inte ÖH MOPPE!!!

2010-06-08 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0