Man slår inte tjejer

Fick under lunchen idag reda på, genom pappa, att jag blev slagen av min barndomskompis Jessica när jag var liten. Typ bebisliten. Och hennes farsa tyckte jag var mesig när jag satt och gnällde över att hon slog mig, tyckte väl att jag borde gjort något tillbaka. Men jag visste ju att det inte funkar så, det satt i generna liksom.
Men man slår ju inte tjejer. 



En gammal bild från när man var 1,5år med henne i Grekland.
Notera borsten, hon tänkte säkert slå mig med den ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vilken liten mes du var Robert;)

2010-06-05 @ 22:05:48
Postat av: Anonym

Man slår inte tjejer!Inte ens dig! ;)

2010-06-06 @ 13:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0