Det luktar sol

Chillade än hårdast idag på jobbet. Eller? Först ställda jag fram några bord och stolar, sen körde jag den livsfarliga combi-maskinen och därefter.. Stod jag i kassan. Resten av dagen i princip. Satt och lyssnade på när personalen pratade om statistiken dem fått, och så käkade jag tre glassar. Och två äpplen. Samt en banan.
·
Ett roligt exempel;
Esbjörn: Gissa hur många korv med bröd Gustavsbergsbadet sålde 2009?
Jag: Jag har ingen aning.. 365 dagar på ett år, då kanske det såldes 1500 korvar?
Esbjörn: Hehe, nej, mer. 13 000 korv med bröd på ett år. 35 korvar om dagen, detta korvälskande Sverige alltså..
·

I morgon blir det solsken i skärgården, och nederbörd i nästan resten av landet! YES!

Kommentarer
Postat av: cicci

korvvvv

2010-06-26 @ 19:12:25
URL: http://cicciis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0