Dem ska va så jädra gnälliga

Chillar i entrén på jobbet, sopar lite. Ser att en kund vill köpa något i cafét så jag glider dit och då beställer hon ett gäng korvar och några smakisar. Men tyvärr ger hon mig 5 kronor för lite så datorn jag står och betalar på vill ju inte skriva ut kontot och jag vet inte hur man matar ut pengarna i väntan på att hon ska komma med den där 5:an senare.

Medan jag står där kommer en annan och drar världens största beställning (vill ha mat till sig, sin man och sina två barn för 375kr) och däri ska hon då få två stycken kaffe lattes. Detta kan jag inte göra. Och ingen i närheten kunde det just då. Jag försöker fortfarande få ut pengarna från förra kunden, mina två sommarjobbskompisar kommer och börjar också servera kunderna.

Plötsligt kommer den här fula gnälliga jävla tanten. Hon som ser ut som en blandning av;



"Varför tar det så lång tid??"
"Det är ju värsta kön här, skynda er!"
"Varför lär ni inte ut sommarjobbarna bättre?"
"Varför finns det inga badvakter? Det finns det på Henriksdalsbadet".
"Varför...."



Vad sa jag då? Nä, jag sa typ "Fuck this, I'm going home!!". ©

Nää.. det sa jag inte. Jag sa "Det här är Värmdös jävla gehtto! Var glad att du får bada när de regnar för fan...!" ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0