Sommarlov!

Hejdå Gustavsbergsbadet, vi ses i höst!



ÄNTLIGEN! Nu har jag arbetat tre veckor på badet och idag var sista dagen! Så nu är det sommarlov, och jag ska från och med i morgon börja träna ordentligt. Jag ska även helt förlora uppfattningen om vilken veckodag det är och bara se alla dagar som "äh, det är nog lördag".

Till hösten kommer jag som sagt jobba en helg i månaden och kommer till skillnad från lönen nu (67kr) få 130kr i timmen. Med andra ord drygt 2000 kr i månaden, plus halva studiebidraget. Så cashflowet kommer att uppstå.

Plus de 6 lakanen jag får nu. Och så ska jag jobba två veckor på Lådna macken i slutet av sommaren så där rullar några tusenlappar till in. Soft, helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0