Klockan 19.00

Jag är inte död. Vet inte varför jag inte skrivit... Jag har väl glömt? Det finns liksom inget nytt att skriva om. Inget som hänt, jag gör ju i princip inget på dagarna. Går runt som en "gammal man" och tar det lugnt. Det har gått mer än en vecka men ryggen är fortfarande inte hel. Det är nu man ska börja fråga sig själv "om det var värt det".
.
Och det var det också, när jag tänker efter. Men det var fan inte värt att ha på sig foppa tofflor, landa på vattenskidor, bilolycka. Om det blir en nästa gång blir det utan skor.
.
Jag har i och försig ett värt inlägg att skriva om. Men då måste jag ta en bild. På farsans arm. Så jag återkommer med det. Ha de fint så länge, tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0