Jag mår fan inte okej

Jag har fortfarande den här temperaturs disfunktionen i kroppen som gör att det helt plötsligt kan bli väldigt varmt, eller kallt. Jag har även ont i huvudet när jag vaknar varje dag. Dessutom känns det som att jag har träningsverk i högra sidan av nacken och jag antar att det kom från mitt 8 meters dyk. Sen har jag självklart ont i vänstra sidan av ländryggen som trycktes ihop p.g.a att jag hade Morgans skitstora foppa tofflor på mig när jag hoppade från Djuröbron. Och så hostar jag hela tiden och då smärtar det i ryggen. Mer ont? Ja, när jag badade på Grisslinge igår så ramlade jag och slog i knät i betongkanten, så nu är det svullet och gör ont. Men något blåmärke har det inte blivit, jag kan ju inte få sånna längre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

j-obbigt va

2010-07-12 @ 13:11:27
Postat av: Anonym

yeah booooiiii

2010-07-12 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0