Det ser ut som man simmar i öl

Trodde det aldrig skulle bli bra väder igår, men enligt SMHI skulle de bli det och, SMHI hade rätt. Badade då med flickorna Da Silva vid sköna gamla Kroksjön och tog en simmtur till hopptornen.

Varför i helvete kallar vi det hopptornen kom jag precis på.. vilka jäkla torn? Aja, det är för länge sedan döpt så, det får väl heta så. "Det ser ut som man simmar i öl" sa Jessica igår. Tyckte det var ganska skönt sagt. Vattnet é ju brun-orange-svart så.. Fyndigt.


Hände det något mer igår? Nä.. Sitter och väntar på att få min lön. Kommer ju inte få den förrän den 27:e... Palla vänta så länge innan jag kan börja spela in och avklara mina uppdrag. Får nog sno morsans filmkamera. Den som hon betalade 9 lakan för men nu inte använder för att minneskorten är fulla och hon inte vill köpa nya. Som kostar 300 kr... Bra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0