Wtf?

Igår var min mamma på någon form av tjejmiddag, och ändå så tittade min farsa på "Let's Dance."
Jag undrade ju självklart varför han kollade på skiten när inte en kvinna övertalade honom om de och det kom fram att han gillade programmet. Jaha ja, så män gillar också det programmet, aja, då förstår man i alla fall varför de fortfarande sänder skiten efter så många säsonger.
Men de gillas inte.
.
Sen såg vi på "The Wrestler" och den var ganska bra faktist. Typ drama.
.

En fråga till er: Om snubbe#1 först ringer en på dagen och frågar om man ska med på en sak och man säger ja till det, och sen ringer en annan snubbe#2 och frågar om man ska med på en annan sak och så svarar man nej för att man redan har något för sig ju.
Sen ringer snubbe #1 igen och säger att det inte blir något av.
-Är det då okej att ringa snubbe#2 och säga att man kommer?
För jag tycker det känns som att han blir ett andrahandsval om man gör de, så jag gjorde inte det igår.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart de är OKEJ vafan !

2010-01-09 @ 13:11:49
Postat av: jimmy

jo, du skulle ha ringt mig igen!!! :O

2010-01-09 @ 13:50:39
Postat av: jimmy

jo, du skulle ha ringt mig igen!!! :O

2010-01-09 @ 13:50:59
Postat av: Hubbe

Hahah, okej, då vet jag till nästa gång (;

2010-01-09 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0