En grej som kan hända

Sitter i vår stora mjuka soffa i en lite ovanlig men ganska skön sits, slickar mig runt munnen då jag nyss ätit en utsökt middag och surfar runt lite på facebook efter något som får mig att tappa hakan.
Då kommer en kvinna in i vardagsrummet, en blond liten korpulent tant som säger åt mig att åter igen dammsuga övervåningen som jag gång på gång desperat försökt städa genom skurning, skrubbning och dammsugning.
Jag tappar befattningen, jag klarar inte av denna order som jag redan utfört flera gånger och står upp för min åsikt.
.
Jag tar en toalettrulle och slänger i hennes ansikte, och säger åt henne att jag inte vill och tittar sedan ner på skärmen igen. Men hon ger sig inte, jag ska tydligen städa. Nu tänder jag till, och knuffar till henne.
Hon sätter foton på en kudde, den glider och hon ramlar hejdlöst bakåt.
Rätt som det är så hör man en smäll och jag upptäcker att det är hennes huvud som slår i skorstenen.
Tystnad.
Sedan följs det av ett högljutt skrik som skär i öronen likt en gaffel mot en tallrik med högtalareffekt.
En växande pöl av blod rinner från hennes hjässa och jag står som fastrfrusen med fötterna i marken och blicken mot min tjutande moder.
..
Nej. Brist på kvalitet bara. ©

Kommentarer
Postat av: cäcy

hahaha skön "Nej. Brist på kvalitet bara" XD hahah

2010-01-29 @ 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0