Snubbel

Skolan slutade och det var dags att dra hem. Går till skåpet och byter skor till kängorna eftersom conversen inte håller emot minusgraderna. Sen går man mot tunnelbanan och jag ser en tant gå motsatt håll än vad jag är på väg. Rätt som de är så halkar jag och då fastnar "krokarna" på kängorna i varandra så att mina ben låses och jag ramlar hejdlöst över henne.
"Vad i helvete sysslar du med" skriker hon helt fördärvad och jättearg då jag råkade ta sönder hennes rulator i fallet.
Jag spottar på rullatorn, skriker "rätt åt dig din jävla pensionär" och springer iväg till tunnelbanan.
Så kan de gå.©

Nej men allvarligt, kängorna är helt livsfarliga, dem bara fastnar i varandra ibland, helt random, och häromdagen snubblade jag nästan framför en bil.
True story.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH 0a

2010-01-13 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0