Sköna människor

Ja, jag gillar sköna människor. Som inte är blyga. Som vågar vara sig själva. Som gör något knäppt om de känner för de, eller drar en vits när man inte förväntar sig en. Eller någon på stan bara börjar snacka med en.
.
I sommras t.ex så var jag i stan med några och vi gick över en väg när en bil nästan höll på att köra på oss, och då skrek Chester "Men vad fan vill du?" och då sträckte sig snubben ut ur fönstret på bilen och gestikulerade med armarna medans han sa "jag vill ha dig naken!" med en väldigt osäriös ton på rösten.
.
Eller när en tant helt plötslig börjar snacka med någon på tunnelbanan, typ t.ex när en tant sa till Dansken att Simon i min klass som satt bredvid honom var en vacker kille och att Dansken skulle skatta sig lycklig att han hitta honom. Hon sa även att Dansken var en "stilig bög" men Nico försökte ursäkta sig och sa "Nej alltså, du förstår jag kör inte i den filen, om man säger så".
.
Men så finns det ju såklart drygarna. Som lackar och tycker man är "äcklig" så fort man gör nåt outside the box. Typ gör en osäriös videoblogg och snackar dålig skånska. När jag skaffat material kommer jag tillbaka. Men de dröjer nog ett tag. Nåväl.
.

Kommentarer
Postat av: ChesteR?

måste bara säga att när jag skrek "vafan vill du?" så var jag inte heller så värst seriös, å jag gjorde dessutom en ganska bögig pose samtidigt . så ingen tror jag muckar gräl me folk :P

2010-01-21 @ 19:10:06
Postat av: Anonym

Juste! De stämmer

2010-01-21 @ 19:17:03
Postat av: cäcyy

jag gillar att du gillare hubbe!

2010-01-21 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0