Paranormal Activity

Japp, den såg jag igår.
Dom? Njaa..
Den lär ju i alla fall vara lönsam eftersom det bara kostade 77000kr att producera den.
Har inte sett alla de hajpade dogma filmerna såsom "Blair Witch Project" eller "REC", men jag har sätt "Cloverfield" och jag gillar konceptet faktiskt, det känns mer verkligt när det är filmat med "vanlig videokamera".
Och det gjorde det i "Paranormal Activity" också, fast slutscenen förstörde ganska mycket tycker jag, men men.
Nåväl.

Ikväll ska jag utnyttja presentkortet på SF jag fick i julklapp och gå och se på "Avatar" med hela familjen, är taggad som fan, den dyraste filmen som gjorts enligt dagens nyheter, ojojoj. Grymt.
Hade fint, bitcheees.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice

2010-01-03 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0