MUF

Kom till skolan 8.10 och så fick man reda på att man inte börjar förrän 12.30...
Då blev det On i ett grupprum, jag och grabbarna satte oss och kollade två avsnitt av Paradise Hotel, så jäkla rätt.
Sen efter lunchen så satte vi och chillade i ljushallen.
.
Då kommer en glad snubbe iklädd beiga chinos och en vit t-shirt med texten "MUF - Moderaternas ungdomsförbund" tryckt på bröstet och började snacka med oss. "Om Mona Sahlin blir statsminister emigrerar vi" kom på tal och så vidare, men sedan svävade vi iväg från politik och började snacka om nerladdning och Blondinbella.
Rätt som det var kom det fram av typ David att jag har en blogg, och då minsann, då satte sig MUF:en upp rakt, drog upp mobilen och gick in på min blogg på sin mobil för att läsa, även fast jag verbalt försökte hindra honom.
Nåväl.
Jag borde nämnt att jag känner Gabriel De Jong, han är ju typ någon form av ledare över MUF... de är ju coolt kan man tycka.
Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det här inlägget men... så var det idag under lunch i alla fall.
True Story.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vill säga att du är ett moderatsvin med inlägget helt enkelt:D

2010-01-27 @ 17:54:02
Postat av: Hubbe

Fuck yeah! :D

2010-01-27 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0