Mormors backe

Fattar inte hur jag under min uppväxt här på värmdö (bodde dock i Gustavsberg till jag var 4 år, och de räknas knappt som Värmdö) så har jag inte förrän nyårsafton 2009 åkt i "Mormors Backe".
Vet inte hur jag kan ha undkommit den, har bara hört talas om den men den är fan top notch alltså.
Fuck Bosses Backe och dess kullar som hugger en i arslet när man åker, den här backen är lång, perfekt för att bygga hopp på och slät, central, och har en brantare backe precis bredvid sig.
Nästa gång det blir snörace blir det där. Oh yeah.


Kommentarer
Postat av: Ccc

What? Var ligger den? :D

2010-01-04 @ 19:25:46
Postat av: Anonym

Ålstäket! Bredvid sandtaget! Grymt najs!

2010-01-05 @ 00:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0