Längta till något

Jag gillar att längta till någonting. Typ behöver nästan göra det. Något stort och något litet.
Något litet är typ "en fest nästa helg" och något stort är en skidresa, födelsedag eller något.
.
Nu på lovet har jag inte haft mycket att längta till efter Jul och Nyår, tills nu för i februari ska vi tydligen åka en weekend till sälen och slänga sig ut i backen med familjen. Skitnice.

Skola immorn. Vad tycker ni om det? För själv känns de nästa lite skönt. Att få lite struktur istället för att dagarna bara flyger förbi och man bara ligger här i soffan.
Det är å andra sidan fett jobbigt att man måste börja tänka på en massa nu, att jag ska behöva läsa en 500 sidors bok på typ 2 veckor när jag börjar osv. Men jag saknar luncherna (; El Maco race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0