Kvällen

Åkte in till Lill-Plogen på kvällen och tog en riktigt jäkla god kebabpizza med Chester, Tea och Becka.
Sedan lyckades jag övertala dem att åka till stan och se på bio.
Väl vid Sergel så står vi där, 20.40 och kollar vad det visas för filmer.
Jag lyckas övertala alla att vi ska se på "Sherlock Holmes", trots det faktum att alla utom jag hade sett den.
Stolt som fan blev jag. Och glad.
.
Filmen var nice! Robert Downey Jr och Jude Law var huvudroller i en skön tolkning av de gamla böckerna, regisserad av Guy Ritchie, mannen bakom "Snatch" och "Lock, stock and two smoking barrels"

Kommentarer
Postat av: Cäcy

Nice ;D jag gick i samma klass som becka för nåra år sen (y)

2010-01-05 @ 21:00:54
Postat av: igen

(asstolt)

2010-01-05 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0