Konsten att plugga

Jag vill kunna, men kan verkligen inte plugga. Skit alltså.
I morgon har vi egentligen världens slappaste prov då man får ha med sig alla anteckningar och studieboken på provet och bara sitta och skriva av, men grejen är ju att man ska samla på sig en massa fakta som man bara kan skriva ner på provet sen. Har haft 2 veckor på mig att göra detta, men har jag gjort något? Antecknat lite på lektionerna kanske, men har jag gjort något mer? Nej...
.
Tips: Alla ni 94:or som funderar på vad ni ska välja för inriktning och typ har "blockerat" valet att ta NV för att "de är tuffaste jobbigaste skiten att ta" - tänk om.
Jag vet inte hur det är på alla skolor, men NV är fan slappare än Sam till och med. Och egentligen borde man inte säga till och med, för dem har tydligen späckat med läxor hela tiden och dagar från 8.30-17.00.
.
Så jag tycker det är jäkligt skönt att jag kom in som reserv på den här "köttiga" linjen.
Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Ccc

wooo du får säga till mig vilka frågor och grejer de kom på provet sen (vi ska ju ha samma) :D hihehie

2010-01-31 @ 12:50:09
Postat av: -//-

lycka till förresten ;D

2010-01-31 @ 12:50:32
Postat av: willé

vafan hubbe, du förstör ju vårt ryckte, vi kommer inte få några jobb om du håller på såhär :P

2010-01-31 @ 20:45:34
Postat av: Anonym

Hahah, är bara ärlig (;

2010-01-31 @ 21:21:08
Postat av: David

håller med wille, ett ord till om att nv skulle vara lätt och du får DÄNG hördudet hubbe !!!!!!! :P

2010-02-04 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0