Fråga Olle

"Hej Olle! Jag var nyligen hos veterinären med min sköldpadda, Bleck.
Det visade sig att han hade HIV.
Jag är orolig över att jag kan ha HIV för jag gillar Bleck väldigt mycket...
vad ska jag göra?"
.
Detta var en av de grejerna vi skrev på frågelappar och lade i en box, för att sedan hoppas på att Olle från "Fråga Olle! Dokumentären" skulle svara på våra frågor i ljushallen om några dagar... eller det kanske rent av är imorgon, vad vet jag..? Anyway lade vi i en massa sådana här lappar för att öka chansen av att han svarar på någon av våra halvt sköna osäriösa frågor. Det skulle ju vara festligt.



Kommentarer
Postat av: cecccc

den där frågan känner jag igen. du postade den i min blogg före en tid sedan. den är rätt intressant

2010-01-27 @ 21:20:21
Postat av: Anonym

Hahah, japp, den kommer från "Chris de Kök", gammalt humorprogram på SVT (;

2010-01-27 @ 21:54:02
Postat av: J

Ahahahahaah xD

2010-01-27 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0