Föräldrar läser bloggen

Jag har fått höra att föräldrar till folk som var här förra helgen läser min blogg.
Hur knasigt är inte det?
Det känns så jäkla.. fel på något sätt.
Som när föräldrar har facebook, eller spelar tv-spel. Bara sjukt.
Men men, kanske kul med lite mognare läsare, vad vet jag?
Fast dem läser väl bara för att se om jag typ skriver "shiit, ikväll är de fest på..." och så vet dem det liksom.
Men de kommer nog tyvärr inte hända. Jag kommer hedan efter bara skriva efter att de hänt.
Nåväl.

Kommentarer
Postat av: willé

fan va jag lackar på luskande jävla föräldrar, kan dom inte bara hålla sig borta!

2010-01-24 @ 20:34:28
Postat av: willé

fan va jag lackar på luskande jävla föräldrar, kan dom inte bara hålla sig borta!

2010-01-24 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0