De é chill.

Fan, ja har aldrig vart med om att något gått sönder på en fest. I alla fall inte ordentligt. Morsan ringde och jag sa lite pragmatiskt vad som hade hänt och frågade vad glaset kostade. Det var jävligt chill, 600kr typ.
Ingen fara med de, har ju 2500kr som rullar in snart. Och många var jävligt schysta igår och gav mig pengar, nästan bara tjejer. Som inte hade nånting med bordet att göra.
Ingen stor kostnad.
Men ändå. Det är principen. Att förstöra?
Eftersom de inte är en så stor kostnad så antar jag att ni jag misstänker gjorde det här inte jiddrar med att betala. Fick ihop 240kr igår.
Saknas knappt 400.
Typ 100 var. Två BigMac. Eller en biobiljett. Ingenting liksom.
Aight?


Vill tacka alla som var schysta och hjälpte till att städa, få ut folk och gav en slant. Jäkligt snällt. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0